۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

مخالفان در دو خط موازی

با عدم مشروع خواندن دولت از طرف مردم و مخالفان آن در داخل نظام و با تایید رهبر نظام و بالا رفتن خواستگاه مردم وهمبستگی مخالفان در بیرون کشور ما شاهد دو دیدگاه متفاوت از سوی مخالفان شدیم.
دراین باره سعی زیادی شد تا این اختلافات به نفع مردم و در راستای به وحدت رسیدن جنبش انجام شود ولی نمیتوان این دو خط موازی و در یک مسیر و یک هدف را بدون رهبریت به هم رساند.
مخالفان بیرون کشور خواستار برکناری کامل نظام و به هدف رسیدن برای یک جمهوری مردمی و بدون دین هستند و مخالفان در داخل خواهان اصلاحات در نظام و رسیدن به آرمانهای جمهوریت ودین اسلام هستند.
در حال حاضر این سوال باقی میماند که این حرکت تا کی ادامه دارد تا کی خون مردم ریخته شود تاکی مخالفان داخل دست به محافضه کاری وشعارهای تشکیل حزب دادن وجبهه سیاسی بدهند و در بیرون کشور بر سر پرچم و دیگر مسایل کهنه و دیرینه خود بحث کنند همه اینها مسایل ومشکلاتیست که در به هم رساندن این دو خط موازی و تنگتر کردن حلقه محاصره وبه وحدت رساندن جنبش را به عقب می اندازد.
در این میان مردم وروشنفکران بر این باورند که ملت خواستار یک نظام سکولار وبی دین هستند که روح قانون از دل مردمان آنها که برخی مسلمان و دیگر ادیان و اقوام باشند نه قانونی که ساختار آن از ایدو لوﮋی دینی که به نفع کشورها وگروهکهای تروریستی بر همین مضمون است واقتصادوتجارتی آزاد با همه کشورها و استفاده از تمام افرادوسرمایه هایی(فرار مغزها) که به خاطرمذهب ومشکل سیاسی بلوکه شده اند و سرمایه های آنها در کشورهای خارجه هزینه میشود.و اینها همه نکاتی ایست که باید برای داشتن جامعه ای عدالت محور در نظر داشت.
سبز باشید

هیچ نظری موجود نیست: