۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

27 شهریور روز قدس نیست روز ملیست





با توجه با اینکه در 27شهریور در روز حمایت از جنبش سبز(روزقدس) راهپیمایی هایی در سراسر ایران برگزار میشود و با رایزنی ها و مشورت جمعی از اپوزسیون فعال شهر مقاوم آبادان تصمیم گرفته شد در آبادان هم همچون سراسر ایران این راهپیمایی صورت گیرد تا به خیلی ها ثابت شود فقط تهران سبز نیست.لطفا اطلاع رسانی کنید.
از تمام دوستان همشهری برای شناخت بهتر تقاضا میشود ایمیل آدرس خود را در بخش نظرات ثبت کنند.
ای مشت برافتراخته
افراخته تر شو
ای حافظ جان وطن
ازخانه برون آی
ایران کهن در خطر افتاده خبر شو
به امید حضور سبزتان
دوستان عزیز اگر مطلب و یا عکسی در رابطه با موضوعات این وبلاگ دارند می توانند مطالب خود را به این آدرس MAILکنند:
Dadbaam@gmail.com
عکس فرستاده شده توسط:همیشه سبز

۱۷ نظر:

سلیمان رضایی گفت...

سلام و تحیت دوست گرامی.
البته باید دید تعداد دوستان چند نفر است اگر همان تعداد زنجیره سبز انسانی در ایان تبلیغات باشند خوب کاری است مفید و شدنی.
ولی اگر قرار باشد مثل قبل عده ی قلیلی بیایند فکر نکنم به خطر انداختن امنیت و جان دوستان پسندیده باشد.

سلیمان رضایی گفت...

ضمنا شما را لینک کردم.

جنبش همیشه سبز گفت...

سلام منم واسه شرکت در راهپیمایی 27 شهریور لحظه شماری میکنم امیدوارم خوب اطلاع رسانه بشه .

جنبش همیشه سبز گفت...

سلام میخواستم عکسی در مورد این راهپیمایی جنبش سبز در آبادان واستون ارسال کنم ولی نمیدونم چه طوری باید این کارو کنم لطفا" راهنمایی کنین ممنون.

جنبش همیشه سبز گفت...

سلام من عکسها رو واستون ایمیل کردم خواهشن بیشتر در مورد راهپیمایی جنبش سبز در روز 27 شهریور تو وبلاگتون تبلیغ کنین.ممنون

ناشناس گفت...

lotfan

جنبش همیشه سبز گفت...

سلام میخواستم این وبلاگو بذارم واسه کسانی کی دوست دارن از بابک داد حمایت کنن بهتره یه سری به وبلاگش بزنین htt://babakdad.blogspot.com

سلیمان رضایی گفت...

سلام و تحیت خدمت جناب سینراد عزیز.
دوست گرامی و آبادانی جناب امیر ثابت قدم خواسته اند که شعر خود را تصحیح نمایید و وبجای ازخانه برون آی بشود. " ازخانه بدرشو " تا زیبا تر شود
البته من که ندیدم این قسمت از شعر را که اشاره فرمودند. آدرس وبلاگ ایشان هست
http://www.sabetq.blogfa.com/

نیما گفت...

درود بر سینراد ارجمند

ای کاش می توانستم من هم در کنار
شما عزیزانم در آبادان باشم.
فقط این را می دانم که شمایان ،
آبادانی را رقم می زنید که به
گمان من تنها در پیچاپیچ خاطرات
می توانست چونان "وهمی" زیبا باشد.
اما اینک شمایانی که "هستید" و
چه زیبا و پرشکوه.
دعای همه ی نیکان ، و نیز مادران
سینه سوخته و پدرانی که غرورشان
شکسته شد و کودکانی که یتیم
شدند ، بدرقه ی راهتان باد.
و با امید به آزادی.
چنین باد.

نعیم گفت...

با سلام به جناب سینراد عزیز میخواستم بگم کارتون واقعا قابل ستایشه واین راه سبز را ادامه دهید

نیما گفت...

سلام سینراد ارجمند

آپ هستم و منتظرتان می مانم.بیا.

مانا گفت...

سلام
ممنون از اینکه سر زدید و نظر دادید.

میثم گفت...

سلام همشهری سبز من.
خیلی خوشحال شدم از اینکه شما رو پیدا کردم.
منم میام.
نظرتون راجع به تبادل لینک چیه؟
meysam.ghayedi@gmail.com

ثمره گفت...

سلام دوست عزیز. ممنون می شم اگه مسیر راهپیمایی در آبادان رو برای من send کنید واقعا نمی دونم از کجا باید فهمید کمک کنید لطفا. با تشکر.

دوباره زندگی... گفت...

@ثمره: مثل همیشه...مثل هر سال! همون مسیر قبلیه!
@ سینراد: به قول آقای سلیمان رضایی سعی کنید خیلی تبلیغ کنید که مث دفعات قبل جمعیت قلیل نیان! البته صدا و سیما که خوب زحمت تبلیغات رو میکشه.بی بی سی و صدای آمریکا هم تلاش مضاعف میکنن. خلاصه که هم تریبونای اینور تبلیغ میکنن هم اونور...دیگه اینبار اگه چشممون به جمال جنبش سبز آبادان روشن نشه هیچ بهونه ای قابل قبول نیستا

جنبش همیشه سبز گفت...

سلام مسیر مثل همیشه هست ولی یادم رفته کجا بوده فکر میکنم از اول لین 1 احمد آباد باشه به طرف مصلا آبادان در صورت قطعی بودن مسیر خبرشو اینجا میذارم.

جنبش همیشه سبز گفت...

سلام ابتدا مسیر راهپیمایی ازاول لین 1 احمد آباد پیش ارشاد اسلامی هست. شعار فردا نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران .به امید آزادی و برابری.