۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

بنابراین مجلس به کلیه جنایتکاران رای اعتماد داد !!

بنابراین با این همه بازی سیاسی که اصولگراها راه انداختند با اختلاف رای فاحشی قائله به نفع دولت پایان یافت .روز اول طوفانی آغاز شد ومخالفان و بزرگان مجلس به انتقاد های شدید از وزرا پرداختند اما این جریانات مثل تمامی جریانهای سیاسی با دخالت رهبری در این برهه کم کم به صورت مخالفت های عادی و پوچ برگشت و باز صفحه سیاسی تاریخ را به نفع خود و ضرر مردم ورق زدند.
همه وزرای پیشنهادی که دارای پروندههای سنگینی چون آدم کشی و فساد مالی و بی لیاقتی بودند رای اعتماد گرفتند .از وزیر راه و ترابری که با پرونده سقوط و سوانح هوایی تا آقای دانشجو با مدرک قلابی(کردان2) که توجیه کننده انتخابات دهم و وزیر دفاع آقای نجار و به خون کشیدن جوانان ایرانی در حوادث اخیر بود رای اعتماد دادند.
وباید از آقای رییس جمهور مردمی و ورزش دوست سوال شود که اگر یک مربی نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند چند بار میتواند تبرئه و به جای خود ابقا شود چه برسد به یک مدیر وزارتی که با بی لیاقتی خود دست به کشتار و جنایت و یا راند خواری میزند. دیگر اینکه فقط این دو وزیر زن گناه کرده بودند یا از طرف رهبری مشکل شرعی داشتند؟ البته وزارت رفاه که یک واحد فورمالیته و مردم فریب بود که سه ماه بعد منحل میشود و وزارت آموزش وپرورش به خاطر سنگینی وزارت با بیشترین بودجه مملکتی جایز نبود و کار در آخر به استیضاح کشیده میشد و اقای علی آبادی هم رای مردوده آقای لاریجانیست تا سر را کاملا فرو ننموده باشد.
پس نمیتوان مخالفان را در هیچ چارچوب سیاسی جا داد واز آنها انتظاری بیش از این داشت و این جریان تا کی ادامه پیدا خواهد کرد و کش خواهد آمد؟ شاید تا جایی که جامعه بین الملل برای ما تصمیم سیاسی اتخاذ کنند.

۶ نظر:

سلیمان رضایی گفت...

سلام و تحیت خدمت شما دوست گرامی.
خوب باید دید رای اعتماد دهندگان چه کسانی بودند؟
بعضا این نمایندگان انتصابی خود از دولتیان پرونده شان سیاه تر است. راستی
اهل آبادان هستید؟

ناشناس گفت...

سلام من فقط خواستم واسه روز 27 شهریور اطلاع رسانی کنم در روز قدس راهپیمایی جنبش سبز در آبادان صورت میگیره خواهشن اطلاع رسانی کنین

ناشناس گفت...

سلام به نظر من مردم اینقدر هشیار هستن که فکرشونو به این وزرا مشغول نمیکنن هدف ما سرنگونی رژیم و ما همه در روز 27 شهریور روز قدس در آبادان قدرت جنبش سبزو به این دیکتاتورها نشان میدهیم حتما خبر رسانی شود. آرش .آبادان

دوباره زندگی... گفت...

ما که تو آبادان بزن و بکش ندیدیم و الله اکبرم نشنیدیم! حسرت دیدن این جنبش سبز به دلمون موند! دوس دارم زودتر روز قدس بشه سبزای عزیزو تو راه پیمایی ببینم!

سبزم گفت...

سلام ممون از نظر سبزتان خسته نباشی همشهری....
فداییان سبز

دوباره زندگی... گفت...

البته (بزن و بکش) با (مراسم یادبود) به قاعده ی فاصله ی زمین تا آسمون فرق داره ها!